Vissteigers

Maandag, 9 juli 2018

5 maart 2018 heeft een werkbezoek plaats gehad van de Burgermeester H.F. van Oosterhout Wedhouder R.E. Kleine en erkende overleg partners plaatselijk belang Emmer- Erfscheidenveen om te zien wat er leeft in ons dorp, ook onze hengelsportvereniging Emmer- Erfscheidenveen was vertegenwoordigd in de personen J. Schimmel en F.L. Zuidema over het plan de vissteigers, en wat dit betekend voor het dorp. Wij kunnen nu wel zeggen dat de voorbereidingen in volle gang zijn en dat de eerste palen van de steigers als het weer het toelaat 15 maart ’18 geplaatst gaan worden.
Het bestuur.

Vandaag 15 maart 2018  zijn de eerste palen geplaatst voor de vissteigers. maandag 26 maart wordt een begin gemaakt met het plaatsen van de plateau's.

Er wordt een begin gemaakt met het plaatsen van de steigers.

Eerste palen worden geplaatst

Dubbele steiger geplaatst op 30 maart 2018 door Germes Cultuur Techniek Nieuw- Schoonebeek 0031 652472982

29-06-2018

Dit is het eindresultaat van de steigers aan de Middenweg. 1 van de bewoners heeft het zelfs wel heel netjes gemaakt.