Prijsuitreiking 2017

Onze jaarlijkse prijsuitreiking 2017 hebben wij al weer achter de rug, we waren ook dit jaar weer uitgenodigd door de familie F.L. Zuidema om dit bij hen te laten plaatsvinden met als eerst een kop koffie met gebak en later de drankjes werden de prijzen uitgereikt. 1e werd dit jaar K. Strijker 340 punten 2e W. Koman 334 punten en 3e L.F. Zuidema 322 punten toen dit allemaal achter de rug was en de nodige vissers al hun verhalen hadden verteld (waar of niet waar) werden wij nog verrast met een heerlijk plak kerststol en niet te vergeten een heerlijk kom snert zelf gemaakt door de Tjaarkje de vrouw des huizes. Verder willen wij de sponsoren bedanken. Aan het einde van deze middag kreeg iedereen een heel mooie vleesschaal mee van de enige echte Uw slager Klaas Kuipers Versmarkt Klazienaveen. Frits en Tjaarkje bedankt voor jullie gastvrijheid en hopelijk tot volgend jaar. Verder wens ik jullie een hele fijne kerst en een gezond 2018.

1e plaats K. Strijker 31600 gram 340 punten.

2e plaats W. Koman 30000 gram 334 punten
3e plaats L.F. Zuidema 22500 gram 324 punten

Wisselbeker K. Strijker.
W. Koman kijkt een beetje zuur