Verslag Thuis wedstrijden 2018

We zijn weer begonnen.
Vandaag onze eerste wedstrijd van de 20 in 2018
Zoals gewoonlijk vissen wij onze 1e wedstrijd tegenover de schuren in Klazienaveen Noord, er waren 4 vissers die door omstandigheden niet aanwezig konden zijn op deze 1e wedstrijd o.a. W. Nijenhuis S. Sterkenburgh H. Lubbers en T. Lubbers. T. Lubbers verblijft op dit moment in de Horst en wij willen hem vanaf deze plaats veel sterkte toe wensen. Maar nu de wedstrijd, de verwachtingen waren hoopvol maar daar is niets van terecht gekomen wat een slechte wedstrijd hebben wij gevist. Als ik de uitslag hier opschrijf kun je wel zien hoe slecht de vangsten waren. 1e A. Bakker 320gr. 2e J. de Jonge 250gr. En 3e F. Duinkerken en L.H. Kuipers 230gr. 3 vissers hadden helemaal niets om te laten wegen. Volgende week 26 april gaan wij naar de 4 torenbrug Emmer- Compascuum.

Gefeliciteerd A. Bakker met je 1e plaats tegenover de schuren

Ook deze wedstrijd was niet best met de vangsten, allemaal kleine visjes F. Duinkerken had de pech dat hij zijn zeelt niet in het net kreeg, jammer volgende keer beter. 1e vandaag was J. Bos 700 gr. 2e G. Zinger 430 gr. en 3e W. Nijenhuis 320 gr.

De winnaar van de 2e wedstrijd J. Bos

Vandaag hebben wij gevist in Ter Apelkanaal bij de boten Munnekemoer, ook was vandaag S. Sterkenburgh er weer bij, de vangsten vandaag waren niet best het was allemaal kleine vis met een paar uitschieters Strijker had een mooie brasem en Kuipers een prachtige spiegelkarper 2 vissers hadden geen enkel visje aan de haak geslagen en bleven  op 0 steken. 1e vandaag L.H. Kuipers 2800 gram 2e F. Duinkerken 1700 gr. 3e K. Strijker 1250 gr.1250 gr. Volgende wedstrijd 17 mei Schoonoord Borgerzijtak

Gefeliciteerd met je 1e plaats L.H. Kuipers 3e wedstrijd

Onze 4e wedstrijd was gepland om te gaan vissen in Borgerzijtak daar aangekomen bleek dat niet mogelijk toen was de optie richting Wezup Oranjekanaal ook dat was niets, uiteindelijk zijn wij weer richting Emmen gegaan en hebben gevist wel in het Oranjekanaal. De vangsten waren niet al te best het was allemaal kleine vis maar iedereen had wat in het leefnet en gewicht zoals jullie in de uitslag kunt lezen. 1e vandaag net als de vorige keer L.H. Kuipers 1550 gr. en ook F. Duinkerken was 2e met een gewicht 1430 gr. 3e was A. Bakker 900 gr. Volgende wedstrijd 24 mei Verlengde Hoogeveense Vaart