Verslag Thuis wedstrijden 2018

We zijn weer begonnen.
Vandaag onze eerste wedstrijd van de 20 in 2018
Zoals gewoonlijk vissen wij onze 1e wedstrijd tegenover de schuren in Klazienaveen Noord, er waren 4 vissers die door omstandigheden niet aanwezig konden zijn op deze 1e wedstrijd o.a. W. Nijenhuis S. Sterkenburgh H. Lubbers en T. Lubbers. T. Lubbers verblijft op dit moment in de Horst en wij willen hem vanaf deze plaats veel sterkte toe wensen. Maar nu de wedstrijd, de verwachtingen waren hoopvol maar daar is niets van terecht gekomen wat een slechte wedstrijd hebben wij gevist. Als ik de uitslag hier opschrijf kun je wel zien hoe slecht de vangsten waren. 1e A. Bakker 320gr. 2e J. de Jonge 250gr. En 3e F. Duinkerken en L.H. Kuipers 230gr. 3 vissers hadden helemaal niets om te laten wegen. Volgende week 26 april gaan wij naar de 4 torenbrug Emmer- Compascuum.

Gefeliciteerd A. Bakker met je 1e plaats tegenover de schuren

Ook deze wedstrijd was niet best met de vangsten, allemaal kleine visjes F. Duinkerken had de pech dat hij zijn zeelt niet in het net kreeg, jammer volgende keer beter. 1e vandaag was J. Bos 700 gr. 2e G. Zinger 430 gr. en 3e W. Nijenhuis 320 gr.

De winnaar van de 2e wedstrijd J. Bos

Vandaag hebben wij gevist in Ter Apelkanaal bij de boten Munnekemoer, ook was vandaag S. Sterkenburgh er weer bij, de vangsten vandaag waren niet best het was allemaal kleine vis met een paar uitschieters Strijker had een mooie brasem en Kuipers een prachtige spiegelkarper 2 vissers hadden geen enkel visje aan de haak geslagen en bleven  op 0 steken. 1e vandaag L.H. Kuipers 2800 gram 2e F. Duinkerken 1700 gr. 3e K. Strijker 1250 gr.1250 gr. Volgende wedstrijd 17 mei Schoonoord Borgerzijtak
 Gefeliciteerd met je 1e plaats L.H. Kuipers 3e wedstrijd

Onze 4e wedstrijd was gepland om te gaan vissen in Borgerzijtak daar aangekomen bleek dat niet mogelijk toen was de optie richting Wezup Oranjekanaal ook dat was niets, uiteindelijk zijn wij weer richting Emmen gegaan en hebben gevist wel in het Oranjekanaal. De vangsten waren niet al te best het was allemaal kleine vis maar iedereen had wat in het leefnet en gewicht zoals jullie in de uitslag kunt lezen. 1e vandaag net als de vorige keer L.H. Kuipers 1550 gr. en ook F. Duinkerken was 2e met een gewicht 1430 gr. 3e was A. Bakker 900 gr. Volgende wedstrijd 24 mei Verlengde Hoogeveense Vaart
Gefeliciteerd met je 1e plaats L.H. Kuipers 4e wedstrijd
Alweer de 5e wedstrijd gevist in de Verl. Hoogeveense Vaart te Klazienaveen. Mooi weer maar weinig vis alleen deze twee staken er boven uit met hun gewicht  allebei 1460 gram Sterkenburgh had een mooie zeelt. Volgende wedstrijd 31 mei Nieuw- Weerdingen bij de sluis

Ze Feliciteren zichzelf want ze hadden vandaag allebei hetzelfde gewicht 1460 gram en daarmee 1e vandaag. 3 was K. Strijker 650 gr.

Het was niet best vandaag met de vangsten, (zeg maar het was super slecht) alleen F. Duinkerken had gunstig geloot want hij had kop plek bij de sluis en was de enige die goed had gevangen hij werd 1e met een gewicht van 3700 gr. 2e A. Bakker 200 gr. 3e J.de Jonge 180 gr. Volgende wedstrijd Prins Erica
Gefeliciteerd F. Duinkerken met je 1e plaats 6e wedstrijd

Onder subtropische omstandigheden hebben wij onze 7e wedstrijd gevist in de Hoogeveensevaart bij Prins in Erica. met deze omstandigheden heeft ook de vis rekening gehouden want het was super slecht. toch hadden wij een winnaar en wel L.H. Kuipers met een gewicht van 760 gram 2e was F. Duinkerken 680 gr. en 3e S. Sterkenburgh 530 gr. volgende wedstrijd 14 juni Bladderswijk achter de sloop.

Gefeliciteerd L.H. Kuipers met je 1e plaats 7e wedstrijd.

Vandaag was het net als de vorige wedstrijden weer super slecht met de vangsten er woei een stevige wind in de lengte over het water. J.de. Jonge was vandaag 1e met een gewicht van 1780 gr. 2e F. Duinkerken 620 gr. en 3e A. Bakker 460 gram.
Hier word Jan gefeliciteerd door Jannes Bos met zijn 1e plaats vandaag. 8e wedstrijd

Weer een wedstrijd met weinig vis. onder slechte weersomstandigheden veel wind en regen was het vandaag net als de meeste vorige wedstrijden super slecht met de vangst maar toch een winnaar in de plaats van G. Zinger 730 gr.
2e W.Nijenhuis 560 gr. en 3e J.de Jonge W 350 gr. Volgende wedstrijd 26 juni Zandpol
Gefeliciteerd G. Zinger met je 1e plaats 9e wedstrijd.