Prijsuitreiking Aowers 2020

Vrijdag 27 november ’20

Vandaag hebben wij het visseizoen van het jaar 2020 weer afgesloten met een gezellige avond in het gebouw bij Jannes Bos, het was de bedoeling net als voorgaande jaren het te houden in Buurthuis de Stobbe maar wegens de coronaregels kon dit niet. Alle jongens die dit jaar mee hebben gevist waren aanwezig, onder het genot van een kop koffie werd er eerst nog even bijgepraat over het afgelopen jaar, het begon al dat wij de eerste 5 wedstrijden wegens Corona niet mochten vissen en dat onze wedstrijden moesten worden aangepast, en dat is goed gelukt. Er is niet veel vis gevangen over de laatste 15 wedstrijden. Ons cluppie wil wel even een kanttekening plaatsen over een paar hengelsportzaken die ervoor gezorgd hebben dat iedereen een zak voer als prijs meekreeg, ook konden wij 2 waardebonnen verloten onder ons. Bedankt Hengelsport Kuper Center Mr. Ovingstraat OZ 2 te Klazienaveen en Hengelsport Emmen Verlengde Spoorstraat 25 7811 GA Emmen, nogmaals bedankt. Ook de vleespakketten van Slagerij Meems Nw. weerdinge zagen er geweldig uit. Verder wens ik iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2021.

1e W. Nijenhuis gew.9110 gr. over15 wedstrijden 37 punten 12 wedstrijden.

2e G. Zinger gew.7480 gr. over15 wedstrijden      43 punten 12 wedstrijden.

3e A. Bakker gew.10880 gr. over15 wedstrijden   46 punten 12 wedstrijden.

Prijzen waardebonnen zijn gewonnen door A. Bakker en G. Zinger gefeliciteerd

Onze 1e wedstrijd vissen wij bij gezondheid weer op 15 april tegen over de schuren Klazienaveen Noord.

Gefeliciteerd W. Nijenhuis

Gefeliciteerd G. Zinger

Gefeliciteerd A. Bakker
Nog een paar foto's van deze avond