Verslag thuis wedstrijden

Onze 6e wedstrijd 2020
Eindelijk we zijn weer begonnen al zijn het geen wedstrijden want dat mag nog niet, maar je mag wel oefenen met gepaste afstand. Vandaag hebben wij dat gedaan in kanaal B te Emmer- Erfscheidenveen. Over de te gevangen vis kan ik heel kort zijn het was slecht, één visser met een zeelt in zijn net was dan ook duidelijk 1e zie foto.

Gefeliciteerd W. Nijenhuis

Onze 7 wedstrijd kan ik weinig over schrijven want er viel weinig te beleven aan de waterkant als je naar de uitslag kijkt weet je wel waarom. Toch wel een winnaar vandaag.

Gefeliciteerd K. Strijker.

8e wedstrijd gevist in het van Echtenskanaal in Klazienaveen weer een hele slechte vangst zie de uitslag.

Gefeliciteerd J. Bos

9e wedstrijd 4 torenbrug E. Compascuum
Wat een slechte vangst vandaag.

Gefeliciteerd G. Zinger

Wat een dag regen en nog eens regen en de vangsten barre boos. zie de uitslag van vandaag

Gefeliciteerd W. Nijenhuis

Vandaag onze 11e wedstrijd gevist in de Hoogeveense vaart HUBO Erica  het was weer super slecht.

Gefeliciteerd L.H. Kuipers

Eindelijk , vandaag waren er enkele vissers die wat in hun net hadden, één visser met een mooie zeelt één met een mooie snoek maar die telt niet mee en is direct terug gezet A. Bakker had een paar mooie brasems met een totaal gewicht van 3800 gr. zie verder de uitslag.

Gefeliciteerd A. Bakker

Ik zit achter mijn PC om een verslag te maken, maar net zoals alle wedstrijden die wij tot nu toe gevist hebben kan ik ook over deze wedstrijd heel kort zijn, het was weer niet best, als je met 10 vissers vist en je word 1e met 940 gram zegt dit genoeg.  bekijk de uitslag.

,Gefeliciteerd J. Bos

Om wat te schrijven over wedstrijd 14 vandaag, ik weet het niet, en als je het wilt weten waarom, bekijk de uitslag.

Gefeliciteerd W. Nijenhuis

Weer een wedstrijd om snel te vergeten.

Gefeliciteerd W. Nijenhuis

En weer kunnen wij W. Nijenhuis feliciteren met zijn 1e plaats vandaag: en hoe, tot 10 min. voor het einde had hij nog geen beet gezien maar 1 keer beet en het was ook meteen raak een pracht van een zeelt van 1040 gram.
 Gefeliciteerd W. Nijenhuis

Vandaag gevist in het Ter-Apelkanaal we waren met 10 vissers alleen J.de Jonge was er vandaag niet bij, ook vandaag waren de vangsten niet best al hadden alle vissers vis in het net en dat was de vorige week wel anders,
 vandaag wel aantal,  maar weinig gewicht het waren allemaal kleintjes.
 Gefeliciteerd A. Bakker

Water en nog eens water in het kanaal en vandaag ook van boven wat was het slecht weer, en weer was er geen visser die over de 1000 gr kwam bekijk de uitslag.
 Gefeliciteerd G. Zinger met je 1e plaats

Eindelijk, vandaag is er wel vrij veel vis gevangen wat aantal betreft maar nog niet het gewicht wat we graag willen zien. S. Sterkenburgh was vandaag 1e met een gewicht van 2640 gram.

Gefeliciteerd S. Sterkenburgh

Vandaag hebben wij de laatste wedstrijd gevist van dit seizoen 2020 de vangsten waren matig 1 visser had een gewicht van 2290 gr. en werd hiermee 1e. Vrienden het zit er weer op ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en sportiviteit. door de situatie dit jaar mochten wij de 1e 5 wedstrijden in competitie verband niet vissen door de corona regels.
Gefeliciteerd E. Fuhler