Verslag Uitwedstr. 2018

Onze medaille sponsor 2017

21 april ’18
Vandaag is er weer een begin gemaakt met de uitwedstrijden.
Onze 1e wedstrijd visten wij in het Meppellerdiep, we waren met een klein aantal personen en dat zal ook zo blijven want er is weinig animo voor de uitwedstrijden, maar dat kan onze pret niet drukken wij proberen het beste er van te maken. Iedereen wil graag een flink aantal vis vangen maar als het een keer niet het geval is, pech gehad, volgende keer beter is ons gezegde. De uitslag van vandaag ja het kan beter was K. Strijker 1e met een gewicht van 4500 gr. 2e L.F. Zuidema 4300 gr. 3e F.L. Zuidema 2700 gr.

Gefeliciteerd K. Strijker met je 1e plaats

12-05-2018 Rogat
2e wedstrijd, wat wedstrijd het was huilen met de pet op wat een slechte vangst vandaag. 1e W. Koman 2100 gr. 2e F.L. Zuidema 800 gr. 3e K. Strijker 100 gr.

Gefeliciteerd W. Koman met je 1e plaats.

Vandaag zijn wij richting Ens gegaan om daar te gaan vissen in de Enservaart  het weer was mooi maar de vis die werd gevangen waren niet al te groot wel het aantal wat er gevangen is Lammert en Roel waren de enige die een brasem hadden.1e vandaag L.H. Kuipers 2900 gr. en 2 L.F. Zuidema en R. Koman met een gewicht van 2800 gr.

Gefeliciteerd Libbe met je 1e plaats

Hier kun je weinig iets over schrijven wat een slechte vangst zie uitslag

Gefeliciteerd Libbe en Wim met je 1e plaats

Eind rijden maar toch de moeite waard want er is veel vis gevangen  niet de kg maar het aantal wat er is gevangen 1e W. Koman 6300 gram 2 Roel en Frits 4400 gr.
Gefeliciteerd W. Koman met je 1e plaats.

Alweer onze 6e wedstrijd gevist onder ideale weersomstandigheden het was zeer warm aan de waterkant en er werd weinig vis gevangen uitslag 1e L.H. Kuipers 1400 gr. 2e F.L. Zuidema 1200 gr. en 3e L.F. Zuidema 1000 gr.

Gefeliciteerd L.H. Kuipers met je 1e plaats

Vandaag 11 augustus hebben wij weer eens een wedstrijd gevist in de IJssel  Zalk. De verwachtingen waren hoog gespannen wat het vandaag zou worden en dat is bij sommigen niet tegen gevallen. 1e was W. Koman 8000 gr. 2e L.F. Zuidema 5200 gr. en 3e K. Strijker met de vaste stok 3300 gr.

Zoon Roel Feliciteert zijn vader Wim Koman met zijn 1e plaats vandaag