Prijsuitreiking 2020

2 nov. 2019 Prijsuitreiking uitwedstrijden bij de Fam. F.L. Zuidema

Vandaag hebben wij onze jaarlijkse prijsuitreiking weer gehad bij de Fam. Zuidema en net als andere jaren was het weer super georganiseerd door deze twee, onder het genot van een kop koffie met gebak werden eerst zoals gewoonlijk weer anekdotes en verhalen verteld over alles en nog wat. Na de koffie kwamen de versnaperingen drankjes en hapjes van U Slager op de tafel ook de vleespakketten van deze slager waren weer goed gevuld, niet veel later kwamen de dames binnen met de kommen snert krentenbrood en ook nog wat snacks uit de frituur wat zich deze keer weer goed liet smaken. Het liep al tegen vijven toen de winnaars van deze competitie naar voren moesten komen om hun prijs in ontvangst te nemen. 1e dit jaar W. Koman 2e L.H. Kuipers en 3e L.F. Zuidema. Fam. Zuidema wij willen jullie namens iedereen bedanken voor jullie gastvrijheid. Iedereen veel gezondheid en tot het nieuwe seizoen 2020.

Gefeliciteerd W. Koman met je 1e plaats
Gefeliciteerd L.H. Kuipers met je 2e plaats
Gefeliciteerd L.F. Zuidema met je 3e plaats

Nog een paar foto's van deze middag.