Verslagen Uitwedstr. 2019

Onze medaille sponsor voor 2019  Uw Slager Klaas Kuipers Versmarkt Klazienaveen

20 april 1e uitwedstrijd.

Vandaag hebben wij onze 1e wedstrijd gevist in het Meppellerdiep, op plaats van bestemming even bijgepraat en daarna onze spullen in gereedheid gebracht om te gaan vissen. Het wachten duurde niet lang of de 1e visjes werden al gevangen het waren niet zulke grote maar er werd wel gevangen de één wat meer maar iedereen had vis. 1e was vandaag W. Koman 3100 gram 2e L.F. Zuidema 2600 gram en 3e F.L. Zuidema 1500 gram. Onze 1e wedstrijdsponsor Uw Slager Klaas Kuipers Versmarkt Klazienaveen.

Gefeliciteerd Wim met je 1e plaats

11 mei 2e wedstrijd

Vandaag zijn wij weer naar hetzelfde water gegaan Meppellerdiep Ook nu vielen de vangsten weer wat tegen ondanks dat iedereen vis in het net had K. Strijker moest verstek laten gaan wegens zijn gezondheid hopelijk de volgende keer er weer bij. 1e L.H. Kuipers 2500 gr. 2e W. Koman en F.L. Zuidema 2000 gr. Onze wedstrijdsponsor vandaag Hengelsport Emmen

Gefeliciteerd Libbe met je 1e plaats

25 mei 3e wedstrijd

Vandaag zijn wij wezen vissen in de Urker vaart  de verste wedstrijd van de 10. De omstandigheden waren perfect, mooi weer, wind in de rug, beetje stroming wat wil je nog meer, ja vis; en die is er gevangen niet door iedereen ja ze hadden wel wat vis maar dat kon niet op tegen 2 toppers dit keer. Vader en zoon Koman die hadden vandaag de kilo's in een net zoals je in de uitslag kan zien Roel was zijn vader Wim net de baas met een verschil van 300 gram Roel 11800 gr. en Wim 11500 gr. Onze wedstrijdsponsor vandaag Hengelsport Kuper Center. Klazienaveen

Gefeliciteerd R. Koman met je 1e plaats

15 juni 4e wedstrijd

Vandaag onze 4e wedstrijd gevist in de Hoogeveensevaart in het plaatsje Rogat, het was een regenachtige morgen goed voor de boeren en tuinders maar niet om te vissen, en als ze dan ook nog niet willen bijten dan kan de dag lang duren maar die hebben wij wat gekort  tot 12 uur, anders 13uur, toen wij de gevangen vis hadden gewogen kwam W. Koman als 1e te voorschijn met een gewicht van 1000 gr. 2e L. Kuipers 600 gr. en 3e F.l. Zuidema en K. Strijker elk 400 gr. Onze sponsor vandaag was Hubo Decorette te Emmer- Compascuum

Gefeliciteerd W. Koman met je 1e plaats

6 juli 5e Wedstrijd

Omdat de wind wat uit de verkeerde hoek kwam en dat ze wat regen hadden voorspeld is besloten om naar Meppellerdiep te gaan richting Zwartsluis hadden wij de wind in de rug, ook deze wedstrijd was niet best wat vangsten betreft 1e werd L.F. Zuidema met 1800 gr. verder zie uitslag. Onze wedstrijd sponsor vandaag Kapsalon Hairfun Runde NZ 23 A 7881JG Emmer- Compascuum tel. 0591-354884

Gefeliciteerd L.F. Zuidema met je 1e plaats

20 juli 6e wedstrijd

Vandaag richting Ens om te gaan vissen in de Enservaart. Onder redelijke omstandigheden want ze hadden slecht weer voorspeld was het vandaag ook weer slecht wat de vangsten betreft waar het aan ligt zeg het maar. Over het algemeen horen wij ook van andere vissers dat de vangsten niet best zijn, er zullen ook wel vissers bij zijn die wel goed vangen maar dat hou je toch. 1e werd W. Koman 2300 gram. Wedstrijd sponsor vandaag Dierenspeciaalzaak Moinat de Spil 6 7881 RW te Emmer-Compascuum

Gefeliciteerd W. Koman met je 1e plaats

10 augustus 7e wedstrijd

Gefeliciteerd L.H. kuipers met je 1e plaats.

Wegens het weer en de stevige wind zijn wij vandaag wezen vissen in de Hoogeveense vaart  in het plaatsje Rogat daar hadden wij de wind schuin achter ons, de meeste vissers pakten direct de feeder een enkele de vaste stok, maar wat ze ook deden de vangsten vielen tegen vandaag op een paar vissers na die hadden wel vis in hun net. al met al was het niet best. 1e L.H. Kuipers 4700 gram. Onze wedstrijdsponsor vandaag was, V.C.N.N. Verwarming Centrum Noord Nederland Kanaal A NZ. 132 7881 KN Emmer - Compascuum. Tel. 0591352975

24 augustus 8e wedstrijd
Gefeliciteerd L.H. Kuipers met je 1e plaats

Omdat wij maar met 4 vissers waren hadden wij Hasselt op de kade op ons verlanglijstje staan, daar aangekomen was er geen plaats. de hele kade lag vol grote schepen. Terug dan maar naar het Meppelerdiep met ons vieren. Over de gevangen vis kan ik niet veel schrijven want dat is er weer weinig gevangen, dus wel prachtig weer maar weinig vis. 1e vandaag L.H. Kuipers 1400 gram. Onze wedstrijdsponsor voor vandaag was Van der Ploeg Bouwgroep Rademakerstraat 17 7881JX Emmer-Compascuum tel.0591 356017

9e wedstrijd
Gefeliciteerd Roel Koman met je 1e plaats

Weer zat het ons tegen vandaag, zouden wij gaan vissen in de IJssel bij het plaatsje Zalk was daar een wedstrijd en konden wij weer zoeken naar een ander water het werd het Zwarte water Hasselt niet op de kade maar aan de andere kant. door al dat gedoe zijn wij laat begonnen met vissen, in het begin ging het bij 2 jongens goed maar de andere 4 wat minder, waar het aan ligt zeg het maar bij weging sprongen deze 2 er ook  boven uit. zie de uitslag. onze wedstrijd sponsor vandaag was. Die Twee Bouwcenter Pioniersweg 7 7826TA Barger- Oosterveld telefoon 0591 629430.

28 sept. Rogat
Gefeliciteerd W. Koman met je 1e plaats.

Dit was alweer onze laatste wedstrijd van het jaar 2019, onder vrij goede omstandigheden wat het weer betreft hebben wij deze gevist in de Hoogeveensevaart in het plaatsje Rogat de vangsten vielen ook deze ochtend tegen  daarom hebben wij afgesproken dat we tot 12 uur zouden vissen. Nadat wij de vis hadden gewogen hebben wij net als andere jaren onder het genot van wat versnaperingen pannenkoeken gehaktballetjes eieren worst het seizoen 2019 afgesloten. Ik wens iedereen veel gezondheid en we zien elkaar weer bij de prijsuitreiking.Onze wedstrijdsponsor van deze wedstrijd was P. de Jong bv. Aannemer Grond en Straatwerken.Handelsweg 6 7826 TC Emmen tel. 0591627922.

Nog een paar foto's van de laatste wedstrijd.

Fotograaf staat er niet op, maar hij was er wel.