Opening vissteigers

Zondag, 16 september 2018

Opening van de vissteigers Middenweg 8 september 2018

Emmer-Erfscheidenveen 08—09-2018 Eindelijk was het zover opening van de vissteigers, bewoners hadden de Middenweg mooi versierd en alles was tiptop georganiseerd, ook het weer werkte mee, en onder deze ideale omstandigheden zijn de vissteigers vandaag officieel geopend door Wedhouder R. v.d. Weide door een vis uit het water te hengelen. Iedereen die hier een bijgedrage aan heeft geleverd om dit tot stand te brengen waren. Hoveniersbedrijf Germes: Buurtvereniging Ons Achterhoek: Plaatselijkbelang: waterschap Hunze en Aa’s: Sportvisserij Nederland: Sportvisserij Groningen/Drenthe: H.S.V Emmer-Erfscheidenveen: PBEE: Van Ginkel Verhuur: M&Gezond: Formido: FoxEye Medio: Attent: Gem. Emmen. Ook deze sponsoren: Gerard Koopman Dierenspeciaalzaak & Hengelsport Zijtak 32 OZ Nieuw-Amsterdam: Hengelsport Emmen Verlengde Spoorstraat 25 Emmen: Bos Dierenvoer en Hengelsport Magazijn Westerdiep OZ Emmer- Compascuum: en Bouwbedrijf van der Ploeg te Emmer-Compascuum die mooie prijzen beschikbaar hebben gesteld voor de jeugd viswedstrijd hartelijk dank daarvoor. 1e Joey AB 41cm. 2e Zoë Heijnen 36cm 3e Tim Wiebring 34cm. Verder kon de jeugd gebruik maken van de springkussen: touwtrekken: zaklopen: eendjes vangen: Blikgooien: en kon men zich laten schminken. Ook de vrijwillige brandweer was aanwezig bij de opening om een spectaculaire demonstratie te geven, zelfs de jeugd mocht spuiten met water waar gretig gebruik van is gemaakt, het was een mooi en gezellig feest voor iedereen. Hopelijk wordt er veel gebruik gemaakt van deze steigers.

Opening door wedhouder  R. v.d. Weide Gem. Emmen

28 deelnemers aan deze jeugdwedstrijd.