Vispas

Dinsdag, 27 oktober 2020

VISpas administratie naar Sportvisserij
Nederland

Zoals altijd staat het najaar in het teken van de uitgifte van de VISpassen voor het komende jaar. Voor 2021 gaat dit iets anders dan u gewend bent. Sportvisserij Groningen Drenthe heeft, net als alle federaties in Nederland, de VISpas administratie overgedragen aan Sportvisserij Nederland om kosten te besparen.

Nachtvis- en Derde hengeltoestemming

Voorheen kreeg u de factuur voor uw VISpas en de NachtVIStoestemming en/of de Derde hengel toestemming in één keer van de federatie of uw vereniging. Binnenkort krijgt u eerst een factuur voor de VISpas van uw vereniging of van Sportvisserij Nederland. De factuur voor een eventuele Nacht- en/ of Derde Hengeltoestemming volgt in december vanuit Sportvisserij Nederland, tenminste: als u die dit jaar ook bij uw VISpas had.

Facturen gesplitst

Voor de verenigingen waarvoor Sportvisserij Nederland de administratie verzorgt, heeft u de factuur voor de VISpas al per e-mail ontvangen als uw e-mailadres bekend is. Deze factuur wordt ook half november per post gestuurd. De factuur voor eventuele extra toestemmingen volgt dan half december.

Incasso

Heeft u een machtiging afgegeven voor automatische incasso, dan wordt het bedrag voor de VISpas begin november geïncasseerd. De incasso van de toestemmingen volgt later in november.

Wijzigingen

Wilt u een wijziging doorgeven, doe dat het liefst via www.mijnsportvisserij.nl. U kunt ook een mailbericht sturen naar ledenadministratie@vispas.nl of bellen met 0900-2025358. (€1, per gesprek).