Prijsuitreiking Aowers 2023

3-11-2023 Prijsuitreiking thuiswedstrijden in de Stobbe
Vandaag hebben wij met zijn allen onder het genot van een heerlijk kop koffie en later een drankje gezellig gekletst over het visseizoen 2023,  het was voor enkele vissers een jaar om snel te vergeten. Jannes Bos heeft weer voor mooie vleespakketten gezorgd bij slagerij Meems en dat zag er weer geweldig uit. Ook Frits is flink op stap geweest om wat mooie prijzen bij elkaar te sprokkelen dank daarvoor, en nu was het tijd voor de prijsuitreiking door J.de Jonge na eerst de sponsoren die weer gul hebben gegeven te bedanken voor de mooie prijzen. Bedankt. Kuper Center Klazienveen/ HUBO Emmer- Compascuum/ Die Twee Bouwcenter Barger Oosterveld/ Maaltijdservice De Brug H. Grijsen Nw-Weerdinge/ Kwalitaria 't Middelpunt E. Compascuum/ Uw Slager Klaas Kuipers Klazienaveen. 1e dit jaar is geworden T. Wendels met een gewicht over 20 wedstrijden 20570 gr.32 punten/ 2e A. Bakker 17620 gr.41 punten/ 3e J.Bos 12260 gr.50 punten.Iedereen bedankt die wat betekend heeft voor alle wedstrijden 2023. De 1e wedstrijd 2024 is op 18 april, water wordt later bekend gemaakt. Ik wens iedereen hele fijne dagen en een gezond 2024.

1e Plaats T. Wendels

2e Plaats A. Bakker

3e Plaats J.Bos

Gefeliciteerd Allemaal